آموزشگاه گریم و میکاپ عروس در تهران


ماسک صورت گچی چیست؟

ماسک صورت گچی

ماسک صورت گچی چیست و چگونه باید انجام داد؟

ماسک گچی , همون باند شکستگی دست و صورت پا هست , اما اگر برای صورت، که باریکتر باشد بهتر است , اگر نبود با اونای دیگر هم میشه کار کرد , این ماسک برای لیفت کردن صورت و دو تا سه درجه روشن کردن پوست صورت استفاده میشود یعنی برای قبل از آرایش (گریم و میکاپ) عالی است , تمام چروک های سطحی صورت را باز میکند.

ماسک گچی برای میکاپ و گریم عروس هم خیلی خوب است و استفاده میشود.

ماسک صورت گچی برای عروس

میتوانید ماسک گچی را برای عروس همان روز انجام دهید من این کار را میکنم. این ماسک را برای گونه پیشانی، چانه روی بینی استفاده میشود فقط برای حلقه ی چشم استفاده نشود.

مراحل گریم صورت به ترتیب

روش انجام ماسک گچی

اول مشتری اماده میکنید، یعنی هد و پیش بند بسته و روی تخت یا صندلی اصلاح بخوابونید..

باند گچی را قیچی کرده و در یک ظرف آب و یک سینی بخوابانید. بان را تو آب گذاشته و نگه دارید . چون همون موقع خیس و شل میشود; باند که شل شد صاف تو سینی بگذارید . به همین صورت باندهای پیشانی، چانه روی بینی و باندهای کل دوطرف صورت را یکی یکی خیس کرده توی سینی قرار دهید. سریع همان باند های خیس کرده را در همان قسمت صورت قرار میدهید.

نکته: انتهای هرکدام از باندها را روی تکه بعدی بگذارید .

بعد که کار تمام شد دستتان را به حالت دورانی روی کل صورت بمالید تا ماسک روی پوست بخوابد.; بعد با سشوار و با فاصله مناسب چند دقیقه حرارت روی ماسک ها بدهید.

بعد از گذشت چند دقیقه اول کناره های ماسک صورت ازاد کنید بعد ماسک را قالبی از روی صورت بردارید.

گریم محو ابرو چیست؟

احساس مشتری از ماسک گچی

زمانی که ماسک گچی روی صورت است مشتری احساس خنکی خواهد کرد و بعد از برداشتن ماسک، متوجه خواهید شد که مشتری روشن تر شده و انگار پوست کشیده شده یا حالت لیفت به پوست داده است.

 

مرحله آخر

در انتهای کار مشتری یا عروس صورتش را شسته اگر عروس است برای میکاپ میاد اگر مشتری است اگر دوست داشتید با یک روغن صورتش را ماساژ دهید و تمام.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.