آموزشگاه گریم و میکاپ عروس در تهران


آموزش میکاپ حرفه ای با توضیح کامل (10مرحله)

آموزش میکاپ حرفه ای با توضیح کامل

آموزش میکاپ حرفه ای با توضیح کامل در 10 مرحله قدم به قدم برای مبتدیان و حرفه ای ها، برای کسانی که آرایشگر مبتدی هستند یا کسانی که علاقه به خودآرایی در خانه دارند. مراحل انجام میکاپ کامل صورت عروس به صورت اصولی

بطور کلی مراحل آموزش دوره میکاپ کامل به این صورت است :

1-پاکسازی صورت:

پاکسازی صورت با لایه برداری پوست به منظور برداشتن سلول های مرده پوست حذف آکنه، جوش، لک های پوستی و … عیوب هایی که لازم است قبل از میکاپ عروس یا هر فرد دیگری تا حد امکان برطرف شوند. در آرایش صورت میتوان تنها یه مقدار از عیب ها را پوشاند ولی در مراحل پاکسازی صورت بسیاری از عیوب صورت رفع میشود.

پاکسازی صورت

 

2-پرایمر یا کرم اولیه

استفاده از پرایمر قبل از گریم و میکاپ چندین مزیت دارد که عبارتند از : آبرسانی به پوست، بستن منافظ کوچک پوست به منظور کنترل کننده فرایند ترشح چربی پوست، یکدست شدن آرایش، کاهش چین چروک، پوشاندن جوش‌ها و عارضه‌های پوستی، محافظت در برابر عوامل محیطی، افزایش ماندگاری آرایش حتی از صبح تا شب.

در این مرحله پرایمر مربوط به پوست صورت را میزنیم اگر پوست چرب بود ده دقیقه مکث میکنیم ( پوست خشک اندربیس) که تو این فرصت سراغ کار چشم میریم.

پرایمر آرایش یا میکاپ

 

3-فون یا فوندیشن صورت

فون یا فوندیشن (Foundation) یکی از مراحل زیرسازی پوست است. از فون برای پوشاندن نواحی ناقص پوست لک‌های تیره و جای جوش و ماه گرفتگی و… استفاده می‌شود. کرم پودر به اندازه فون قدرت پوشانندگی ندارد. برای داشتن چهره ای طبیعی بهتر است از فوندیشن همرنگ پوست عروس استفاده کنید.

فوندیشن صورت یا زیرسازی آرایش

 

4- کانسیلر یا کامفولاژ

کانسیلر ها هم مثل فون ها برای رفع عیوب صورت استفاده میشود قسمت هایی از پوست که توسط غون ها پوشانده نشدند از کانسلیر استفاده میکنیم. کانسیلر ها لایه ضخیم تری نسبت به کرم پودر ایجاد میکند و با باعث رفع عیوب صورت شوند مانند آکنه، تیرگی چشم، قرمزی پوست، لک ها و جوش ها و … که به راحتی با کانسیلر پوشانده شوند و پوستی یکنواخت بدست بیاد.

با کانسیلر کرکسیون زیر چشم و بقیه نواحی را اگر نیاز بود انجام میدیم و فیکس میکنیم.

اگر علاقمند به دوره گریم و میکاپ زنانه هستید میتوانید در بهترین آموزشگاه گریم عروس در تهران ما شرکت کنید.

وارد لینک زیر شوید کلیه اطلاعات را به صورت تکمیلی دریافت کنید از بازار کار گریم و میکاپ گرفته تا هزینه ها و شرایط کلاس ها و …

بهترین آموزشگاه گریم عروس در تهران

 

5-کانتور و هایلایتر

در این مرحله از تکنیک های کانتور و هایلایتر (کانتورینگ، هایلایت) چهره استفاده کرده و میکاپ را فید میکنیم. در انجام کانتور از کرمی که سه درجه تیره تر از پوست است و نقاطی که میخواهیم در آرایش کمتر نمایان شود یا این عیوب را دیگران متوجه نشوند استفاده میکنیم و در تکنیک هایلایتر هم نقاط برجسته صورت را با استفاده از کرم های روشن تر، روشن میکنیم.

 

6- سایه چشم

سایه چشم را تکمیل میکنیم. سایه چشم کاملا نسبت به فرم چشم مشتری یا عروس فرق میکند. ممکن است سایه ای که الان رو مد است و برای بیشتر افراد پیشنهاد میشود ممکن است برای آرایش چشم مشتری شما مناسب نباشد و جلوه خوبی نداشته باشد.

سایه چشم در میکاپ

 

7- طراحی ابرو

ابرو را با طراحی مناسب که قبلا یاد گرفتیم طراحی میکنیم.

 

8- زدن رژگونه

رژگونه زدن یکی از مراحل میکاپ است که اگر درست انجام نشود، نه تنها چهره تان را زیباتر نمی کند بلکه صورت شما را زشت و بی حالت می کند. رژگونه برای صورت های قلبی، مستطیلی، بیضی، گرد، مربع متفاوت است . هنگام استفاده از رژگونه برس را از مواد پر نکنید چون رژگونه تان پر رنگ شده و صورت تان زشت میشود. بعد از برشتان مواد، روی برس فوت آرامی بکنید تا اضافه هاش بریزد.

 

9-طراحی لب و زدن رژ لب

آرایش تمام اندام های صورت، اگر حرفه ای انجام شود زیبایی چهرهرا چندین برابر افزایش میدهد. رژلب زدن به لب ها هم یکی از اساسی ترین زیبایی های صورت است. قبل از استفاده از رژلب باید لبها را لایه برداری کرد بعد با استفاده از بالم لب ها را مرطوب و نرم کنید. برای ماندگاری بیشتر رژلب از یک رژلب پایه استفاده کنید.

 

10- اسپری فیکس کننده آرایش

فیکس کردن میکاپ با اسپری فیکساتور آخرین مرحله گریم و میکاپ صورت میباشد که به صورت اسپری بر روی صورت پاشیده میشود. فیکساتور باعث میشود تا آرایش شما بدون هیچ تغییری در طول روز ماندگاری زیادتری داشته باشد. این اسپری بر پایه آب و الکل ساخته شده است و در طول روز مانع از تجمع چربی و عرق روی پوست صورت میشود.

اسپری فیکس کننده آرایش یا میکاپ

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.